Retourneren
RETOURNEREN
Lees altijd eerst de retourvoorwaarden voordat je een bestelling plaatst / retourneert, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Het kan gebeuren dat je artikel niet past of dat je er gewoon niet echt tevreden mee bent. Heel jammer, maar geen probleem! Je kan het artikel dan terugzenden op je eigen kosten, mits inachtneming van de volgende
-Terugzenden gebeurt BINNEN 7 DAGEN na ontvangst van het artikel.
Dit wil zeggen dat wij het pakketje BINNEN 7 DAGEN moeten ontvangen en in ons bezit moet zijn.
- Retours waarvan de retourtijd verstreken is worden niet meer terugbetaald. Dit geldt ook indien deze maar 2 dagen verstreken is.
- Artikels in korting kunnen niet geretourneerd worden.
- Retourneren van je pakketje kan enkel via BPOST.
- Een pakket binnenbrengen op ons retouradres kan dus NIET.
- Pakketten die gedeponeerd worden in onze brievenbus zullen NIET meer terugbetaald worden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketjes die verloren gaan doordat ze in onze brievenbus gedeponeerd zijn!
-Je hebt het artikel ENKEL GEPAST en je hebt het niet gebruikt voor andere doeleinden, zoals een fotoshoot, een event,…
-Je hebt het artikel NIET BESCHADIGD OF VUIL gemaakt.
-Het artikel is nog steeds voorzien van ETIKET en/of PRIJSKAARTJE.
Artikels die niet meer voorzien van een prijskaartje worden niet terugbetaald.
-Artikelen die geuren bevatten van parfums of andere worden NIET terugbetaald.
-Je staat zelf in voor de kosten van terugzending.
Vul het formulier dat je bestelling zit in en stuur het samen met jouw item op naar:
Sansuelle fashion
Ridderstraat 16
3500 Hasselt
Wanneer wij jouw artikel hebben ontvangen en er aan bovenstaande voorwaarden werd voldaan, zal het bedrag binnen de 14 dagen na ontvangst van je retour teruggestort worden op het betaalmiddel dat je gebruikt hebt toen je de bestelling plaatste.
HET ARTIKEL IS BESCHADIGD/ HET GAAT OM EEN VERKEERD ARTIKEL
Elk artikel wordt nauwkeurig gecontroleerd op fouten of beschadigingen, en de staat van het artikel wordt daarenboven fotografisch vastgelegd. Toch kan het zijn dat wij iets over het hoofd hebben gezien, en zullen dit probleem uiteraard voor je oplossen! Onze excuses alvast voor dit ongemak.
Wat moet je in dit geval doen?
- Stuur een email naar info@sansuellefashion.be of contacteer ons op onze Facebookpagina.
-Indien bevestigd wordt dat het gaat om een beschadigd of fout artikel, mag je het artikel terugzenden naar:
Sansuelle fashion BVBA
Ridderstraat 16
3500 Hasselt
-Bij ontvangst van het artikel zal het volledige bedrag ( aankoopbedrag inclusief kosten van verzending en terugzending) teruggestort worden op jouw rekening)
De Garantie
Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Is er iets wat niet klopt? Stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een Instagram of Facebook bericht of een e-mail met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect.
Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van een defect, geldt het volgende:
- Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, Pailletten, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
- Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden i.v.m. hygiëne
- Wij geven geen garantie op uitscheuren van het stof.
- Wij geven geen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
- Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).
- Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
- Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten.
Mocht er iets defect zijn en zijn de 24 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, stuur ons een bericht via onze socials of e-mail.